Dé geheimen om je borsten groter te laten lijken

door Lotte

A’tjes, B’tjes, C’tjes zijn net zo prachtig als dubbele D’s. Soms wil je toch dat va-va-voom effect. Voor bij een sexy laag uitgesneden glamourjurk bijvoorbeeld. Zet je boobies in de schijnwerpers door een aantal slimme tips.

Beha-trucs

Stap één voor volle, grotere borsten is namelijk om een beha aan te doen, dat is geen geheim. Draag voor de verandering eens twee beha’s voor een dubbele lift. Ja, echt. Je zult verbluft zijn door het verschil. Comfortabel zit het niet, effectief is het wel. De volgende stap is om de bh-bandjes aan de achterkant met een elastiekje, veiligheidsspeld of haakje vast te maken.

Vulling

Aanvullend bij de vorige tip of los daarvan kun je kiezen voor vulling. Winkels, zoals Hunkemöller en H&M, hebben speciale kipfiletjes of katoenen vullingen die je borsten voller doen lijken. Budget-tip: met dikke sportsokken gaat dit trucje ook prima. Let wel op dat je geen bobbeltjes ziet in je beha. Dat voorkomt awkward momenten.

Kleding

Grote, wijde kleding geeft de illusie van meer volume bij je borsten, máár ook bij je buik en taille. Leg het accent daarom alleen op je taille. Ga voor een getailleerde blazer, high waisted-broek of tailleriem om de aandacht te trekken naar je voorgevel.

Make-up

Dankzij de wondere wereld van contouring kun je, zelfs als je erwtjes hebt, grote borsten tekenen op je decolleté én er aan het einde van de dag weer afhalen. In de video aan het einde van dit artikel zie je hoe het moet.

Oefeningen

In je borsten zelf zitten geen spieren alleen borstweefsel en vet, dus deze kun je niet trainen (klik voor nog meer borstenweetjes. Máár: onder je boezemvriendinnen zitten wel spieren. De borstspier wordt groter door de trainingen, waardoor je boobs steviger en voller gaan lijken. Bij roeien, zwemmen en yoga train je de spier heel goed (denk erom dat je een sportbeha draagt!). Thuis kun je deze oefeningen eens proberen:

Borstoefening 1: Ga op handen en knieën en plaats je handen recht onder je schouders op de grond. Span je buikspieren aan op en zak langzaam door je ellebogen tot je borst bijna de grond raakt. Zorg ervoor dat je rug mooi recht blijft. Kom terug in de uitgangspositie.

Borstoefening 2: Plaats je handpalmen tegen elkaar en breng je ellebogen op schouderhoogte. Druk je handpalmen stevig tegen elkaar en hou dit vijf seconden aan. Doe dit vijftien keer na elkaar en herhaal deze oefeningenreeks drie keer.

Houding

We weten allemaal hoe belangrijk postuur is. Toch letten we er bijna niet op. Schouders naar achteren, borsten vooruit doet wonderen! Simple as that.

Check ook deze geweldige video van Youtube-heldin Jenna Marbles

Heb jij nog een goede truc om je borsten groter te laten lijken?

 

Volg je LotteLust al op Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest en Google+? Bedankt! 

Dit vind je ook leuk

Laat een reactie achter

Wij gebruiken cookies om het gebruik van LotteLust te optimaliseren. Accepteren Lees meer

Privacy & Cookies Policy