Met deze sexstandjes hoef je niet meer naar de gym

door Felice

Dat sex ontzettend leuk is weten we allemaal! Maar over sporten zijn de meningen verdeeld. Het is daarom de hoogste tijd om een leuke (of sexy) draai te geven aan onze workout. Sex is over het algemeen natuurlijk al een intensieve activiteit. Met deze sexstandjes train je verschillende spiergroepen en maak je van je daily workout een feestje. Train jezelf fit met deze workout. Benodigdheden: een sexpartner!

1. De brug

De brug is over het algemeen al een uitdagende houding om aan te nemen. Gelukkig kan je partner je rug een beetje vasthouden tijdens dit standje. Om in deze positie te komen ga je op je rug liggen en duw je je bekken en binnen omhoog met je benen en armen. Je partner kan je dan penetreren terwijl jij je houding vast houdt. Het is een soort sportieve versie van het missionarisstandje. Je traint hiermee je buik, billen en dijen. Multifunctioneel dus!

workout

2. De kruiwagen

Misschien heb jij in je kindertijd wel eens een kruigwagenrace gedaan. Je liep dan met je handen naarvoren terwijl iemand achter jou je benen optilde. Nu doe je hetzelfde zonder naar voren te lopen. Je partner kan je dan van achter penetreren. Hoewel het misschien even ingewikkeld kan zijn, train je er wel mooi je buikspieren en armen mee! Je partner zal met dit standje zijn armen trainen.

workout

3. Lunches

Lunches zijn een goed voorbeeld van een oefening die niet normaal niet echt chill is. Van deze oefening kun je gemene spierpijn krijgen, maar hij is dan ook heel effectief. Om dit workoutstandje te doen gaat je partner op zijn rug liggen. Jouw gezicht kijkt de kant van zijn gezicht op. Je ene voet staat ongeveer naast de heup van je partner. Zorg dat je knie boven je tenen staat. Je andere voet staat tussen de benen van je partner, dat been is gestrekt naar achter. Je staat dus in een soort positie hoe je normaal de lunches doet. Nu kun je op en neer bewegen net als wanneer je normaal bovenop zit, maar dan net even wat uitdagender.


4. Staand

Staand sex hebben is voor beide partijen een goede workout. Er zijn ook veel variaties om dit te doen. Je partner kan jouw op en neer liften, wat goed is voor zijn biceps. Hij kan je ook niet ondersteunen, zodat jij jezelf met je armen omhoog moet houden. Tijdens staande sex kun je in ieder geval heel veel verschillende bewegingen maken en elkaar opverschillende manieren vasthouden, waardoor je heel veel spiergroepen kan trainen. Kom maar op met die full-body workout!

workout

5. Cowgirl

Last but not least… De cowgirl! Waarschijnlijk ben je wel bekend met dit standje en misschien doe je hem al regelmatig. Bij dit standje zit je bovenop je partner en beweeg jij op en neer. Jij bepaalt hoe diep hij gaat en het ritme. Je hebt alle controle dus! Dit standje kun je ook op heel veel verschillende manieren uitvoeren. Je kunt namelijk op je knieën zitten maar je kunt ook gehurkt zitten waardoor je een soort squat effect krijgt. De cowgirl is over het algemeen al een intensief standje en eigenlijk kun je het zo zwaar maken als je zelf wilt. Als je nou echt een challenge wilt, probeer dan gewichten vast te houden!


Meer over sporten:

De LotteLust quarantaine workout

Zo krijg je stevige ronde billen

Vergroot je lenigheid met deze oefeningen

Beeld: Pinterest, Unsplash

Laat een reactie achter

Dit vind je leuk

Wij gebruiken cookies om het gebruik van LotteLust te optimaliseren. Accepteren Lees meer

Privacy & Cookies Policy