Leniger worden? Train jezelf door deze 6 standjes te doen

door Phlox

Geen zin om hele yogacursussen te volgen, maar wel graag wat flexibeler willen worden? Het kan best een struggle zijn. Maar goed nieuws! Seks en oefeningen combineren is zeker wel een optie: er zijn genoeg standjes waarmee je je flexibiliteit kan upgraden while doing what you love most. Dit zijn 6 standjes om leniger mee te worden!

1. Boogpees

Dit standje is een goed begin van je work-out en kan prima helpen bij het stretchen van je hamstrings. Dit is hoe je ‘m doet!

Jij gaat op het randje van de stoel zitten met je rug tegen de leuning aan. Eén been houdt je naar beneden en de andere in een gebogen houding in de lucht. Je partner kan tussen je benen in gaan zitten en met een hand het gestrekte been ondersteunen. De boogpees positie is goed voor diepe penetratie en intens oogcontant: een must try!

standjes

2. De Helling

De helling positie (en je ziet waar het de naam aan te danken heeft!) is superfijn voor intense G-spot stimulatie én het stretchen van de upper body.

Je ligt half op bed, met je armen en hoofd over de rand uitgestrekt, palmen op de grond. De houding moet een beetje soortgelijk staan aan de brugpositie. Vervolgens kan je partner tussen je benen in komen zitten en op die manier seks hebben. Wel belangrijk: zijn benen moeten sterk op dezelfde plek blijven, aangezien hij zowel jou moet ondersteunen als zelf bewegen!

standjes

3. Ligstoel

Dit is een behoorlijk intens en persoonlijk standje, maar als je van diepe penetratie en veel oogcontact houdt is het zeker een aanrader.

Om het ligstoel standje uit te voeren moet je op de rug gaan liggen en je benen zo dicht mogelijk naar je toe trekken (probeer het vol te houden zolang het nog comfortabel is). Vraag aan je partner of hij tijdens de seks je hoofd en nek kan ondersteunen-dat is wel zo relaxed!

standjes

4. Yin & Yang

Een soort extreme level-up versie van 69: de yin & yang positie! Dit is hoe je ‘m doet: ga op je rug liggen en beweeg je benen zo ver als je kan naar je hoofd. Voor steun kun je je enkels vasthouden. Je partner gaat zo zitten dat je hoofd tussen zijn knieën is en met zijn handen ondersteunt hij je rug, zodat je niet helemaal de grond raakt. Op die manier kunnen jullie tegelijkertijd orale seks hebben en het is overigens ook een prima manier om die beenspieren te stretchen!

standjes

5. Flexible Beauty

Hier wordt het een stukje ingewikkelder! Deze positie ziet er een beetje ongemakkelijk uit (en dat is het misschien in het begin ook wel even) maar voor een goede work-out en diepe penetratie is dit wel een must try.

Terwijl je partner gehurkt voor je staat ga jij op de grond liggen met je benen zo ver mogelijk uit elkaar en je onderlichaam een beetje omhoog getild. Voor steun kun je hem net onder de knieën beetpakken terwijl hij je benen uit elkaar helpt te houden en zo kan hij je al staand/hurkend penetreren. Interesting!

standjes

6. Slangenmens

Voor dit standje is het natuurlijk wel fijn als je al een beetje lenig bent, anders maak je het jezelf wel heel lastig.

Kan je de brugpositie? Dan moet dit standje gewoon lukken, there’s nothing more to it! Breng jezelf op handen en voeten in de brughouding en laat je partner je bovenbenen ondersteunen tijdens het beffen. Als je een keer in een avontuurlijke bui bent, is dit zeker een aanrader!

standjes

Lees meer over:

Kan yoga je seksleven verbeteren?

5 standjes voor intieme (hetero)seks

De lekkerste masturbatie standjes voor vrouwen

Beeld: sexpositions.club

Dit vind je ook leuk

Laat een reactie achter

Wij gebruiken cookies om het gebruik van LotteLust te optimaliseren. Accepteren Lees meer

Privacy & Cookies Policy